ဤသို႔ေသာမိန္းကေလးအား ျမတ္ေသာေမဟုေခၚတြင္သည္




“ ဟတ္လို … မ အိမ္ျပန္ေရာက္ျပီလား ...  ေမာင္ ... မ ဆီထြက္လာခဲ႔မယ္ေလ”
“ အင္း ... လာရင္ လာခဲ႔ေလ ေမာင္ ... မ အခုပဲ အိမ္ျပန္ေရာက္တာ ... ice-cream bar ေရွ့မွာ ေစာင့္ေန ... မ လာခဲ႔မယ္ေနာ္”
“ ဟုတ္ျပီေလ ... ဒါဆုိ ေမာင္ ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္”

က်မရဲ႕ခ်စ္သူေမာင္က  ေမာ္ဒယ္ေလ ... အရပ္က ၅ေပ ၁၁ ေလာက္ေတာ့ ရွိတယ္။
ေမာ္ဒယ္ဆိုေတာ့ ခႏၵာကိုယ္ကလဲ အမိုက္စားေပါ့ရွင္။ မ်က္ႏွာေလးကလဲ ခ်စ္စရာေလးပါ။ ….. က်မထက္ သံုးႏွစ္ငယ္တယ္။

ရံုးက အခုမွ ျပန္ေရာက္တာ ဆုိေတာ့ ေရခ်ိဳးအုန္းမွ ပါပဲေလ။ လူလည္း ၿငီးစီစီနဲ႔ ေရအျမန္ခ်ိဳးျပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ျဖစ္ေအာင္ တီရွပ္ပြပြ တစ္ထည္နဲ႔ စကင္နီေဘာင္းဘီ အမဲေလး တစ္ထည္ပဲ ၀တ္လိုက္တယ္။ ဒီေလာက္ဆို ျမတ္ေသာေမရဲ႕ဖက္ရွင္ လံုေလာက္ျပီ။ ... (ခိခိ) ... မ်က္ႏွာကို တိုနာလိမ္းလိုက္တယ္။ ႏႈတ္ခမ္းကို အေရာင္ ေဖ်ာေဖ်ာေလးပါတဲ႔ အဆီေလး ဆိုးလိုက္တယ္။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ အလွျပင္တာ ျပီးဆံုးသြားျပီ။ ... (မိန္းမသိပ္ဆန္တယ္ေနာ္) ... ေရခဲမုန္႔ဆိုင္ ေရာက္တာေတာင္ ဒင္းက အခုထိ မလာႏိုင္ေသးဘူး။ စိတ္က မရွည္ခ်င္ေတာ့ဘူး ...

“ မ ... ေမာင္ေရာက္ျပီ”
“ ေအး … ေအး  ဘာစားမွာလဲ ေရခဲမုန္႔ပဲလား ... ဆိုင္ထဲမွာ မစားဘူးေလ ေနာ္ ... ၀ယ္သြားျပီး ... ကမ္းနားမွာ သြားထိုင္စားမယ္”
“ မ … သေဘာပဲ”
“ ေခ်ာကလက္ တစ္ခု ဗင္နီလာတစ္ခု ေပးပါ … ဘယ္ေလာက္က်လဲ”
“ သံုးေထာင္ပါရွင္”
“ အိုေက သြားမယ္လာ” … ေမာင့္လက္ကို တြဲျပီး ကမ္းနားကို သြားေလသတည္း ေပါ့ကြယ္ … …

ကမ္းနားေရာက္ေတာ့ ထိုင္စရာေနရာ တခုမွလဲ မရွိဘူး။ ခုံတန္းေတြ အကုန္လံုးကလဲ ကိုယ့္ထက္ ၀ီရိယေကာင္းတဲ႔ သူေတြၾကီးပဲ။ က်မနဲ႔ေမာင္နဲ႔ ေရခဲမုန္႔စားလို႔ ကုန္သြားတဲ႔ အထိ ထိုင္စရာေနရာ လိုက္ရွာတာ တစ္ခံုမွ မလြတ္ဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ ကမ္းနားတခြင္ ျပဲျပဲစင္ေအာင္ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့ ခံုတန္းတခုေတြ႔တယ္။ လြတ္ေနတာေတာ့မဟုတ္ဘူး ေယာက်ာ္းေလး တစ္ေယာက္ထဲ ေငါင္ေငါင္ၾကီး ထိုင္ေနတာ။ အ႔ဲတာနဲ႔ က်မလဲ ……

“ ေမာင္ ... ဟိုမွာၾကည့္စမ္း တစ္ေယာက္ထဲ ထိုင္ေနတာ ေတြ႕လား မ တို႔ အဲ႔ခံုမွာ သြားကပ္ထိုင္ရေအာင္ ေမာင္ထိုင္ရဲလား”
“ မ ... ကလဲ ေမာင္က ဘာလို႔ မထိုင္ရဲ ရမွာလဲ လာသြားမယ္” က်မလက္ကို ဆြဲျပီး ခံုတန္းဆီကို ေမာင္ေခၚသြားတယ္
“ အကို … ဒီမွာထိုင္လို႔ရလား .. ခင္ဗ်…. .”
“ ရပါတယ္ ... ထိုင္ေလ”

ထိုင္လို႔သာ ေျပာတာပါ သူ႔ၾကည့္ရတာ ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း အသက္ထြက္ေတာ့မယ့္ပံု။ ၾကည့္ရတာ အသည္းကြဲျပီး တစ္ေယာက္ထဲ လာထိုင္ေနတာလား မသိဘူး။ … ခိခိ ... က်မတို႔၂ေယာက္က အလိုက္ကန္းဆိုးမသိ ၀င္ထိုင္ျပီး ေဘးကေန တြတ္တြတ္ထိုးေနမိတယ္။

“ ေမာင္ရယ္ ေဘးကလူကလဲ အလိုက္ကန္းဆိုး မသိဘူးေနာ္ … မ. . တို႔၂ေယာက္ ထိုင္ေနတာကို မေရွာင္ေပးဘူး … ခိခိ ..”
“ မကလဲ ခဏ ေစာင့္ၾကည့္ပါအုန္း … သူထသြားလိမ့္မယ္ ... မနဲ႔ေမာင္ ေလာင္းမလား ..”
“ မေလာင္းပါဘူး ပ်င္းတယ္ .”

တီတီ ……. တီတီ …… ဖုန္းျမည္သံ

“ ေမာင္…ေမာင့္ဖုန္းလား……..ျမည္ေနတယ္ကိုင္လိုက္အုန္း”
“ မဟုတ္ပါဘူးမရဲ႕ေမာင့္ဖုန္းမဟုတ္ဘူး”
“ မ … ဖုန္းလဲမဟုတ္ဘူးေမာင္ရဲ႕”
“ အကိုၾကီး …… ဖုန္းျမည္ေနတယ္ေလကိုင္လိုက္ေလေညွာ္”

လက္စသတ္ေတာ့ ေဘးကလူရဲ႕ဖုန္းကို ေမာင္ေျပာလိုက္မွ ေဘးကလူလဲ ဖုန္းကိုင္ျပီး အေ၀းကို ထြက္သြားေလရဲ႕။ ျပန္ကို ေပၚမလာေတာ့ဘူး ေက်းဇူးပါေတာ္ ………. ခိခိ

“ ဟူး … … … … အခုမွပဲ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ခ်စ္က်ရေတာ့မယ္ ေနာ္ … … … .မ”

ေျပာရင္း က်မကို ဖက္ျပီး သူ႕ရင္ခြင္ထဲသြင္းလိုက္ေလရဲ႕ ..

“ ေမာင္ ….. ကဲဖို႔ မၾကံနဲ႔ေနာ္ … … ဟြန္႔ … …”
“ မကဲပါဘူးမရဲ႕ … … အဲ႔တာခ်စ္တာပါ”
“ ေနပါဟယ္ ... ေမာင္ခ်စ္မွာ ေၾကာက္လို႔ပါ”
“ မကလဲကြာ ... ေမာင္က မကို ခ်စ္လို႔ဟာကို”

ေျပာေနရင္းနဲ႔ က်မပါးေလးကို သူနမ္းလိုက္တယ္ ျပီးေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို နမ္းတယ္ က်မကို သိုင္းဖက္လိုက္ျပီး က်မလည္ပင္း ေသြးေၾကာေလးေတြ ေနရာကို လုိက္နမ္းေနတယ္။ ဒုကၡပါပဲ ... ေနရခက္လိုက္တာ လက္ကလဲ ျငိမ္ျငိမ္မေနဘူး က်မကိုယ္ေပၚ ေနရာအႏွံ႔ကို ေရာက္ေနတယ္။

“ ေမာင္ … … ေမာင္ … ... ဖယ္ဟာ ငါမေနတတ္ေတာ့ဘူး အသက္ရူၾကပ္တယ္ဟ”
“ ဘာလို႔လဲမရယ္ … ခ်စ္ေနတာကို”
“ မခ်စ္နဲ႔ဟာ … ငါ မၾကိဳက္ဘူး”
( က်မ စိတ္ရူပ္တဲ႔ အခ်ိန္ ေဒါသထြက္တဲ႔အခ်ိန္ ဆို သူ႕ကို စကားေျပာရင္ မ လို႔မသံုးေတာ့ဘူး ငါ လို႔ပဲ နာမ္စား သံုးေလ့ရွိတယ္ )

“ ဟုတ္ပါျပီ မ ရယ္ ... မလုပ္ေတာ့ပါဘူး”

မလုပ္ေတာ့ဘူးသာ သူေျပာေနတာပါ သူ႕လက္က က်မပုခံုးကို ေက်ာ္ျပီး က်မခ်ဳိဗူးေတြ နားမွာ ၀ဲေနတာ က်မ မသိတာ မွတ္လို႔။ ..

“ မ ရယ္  မကို အရမ္း ခ်စ္ခ်င္တာပဲ”
“ အြမ္ … … … ဘာလဲဟ .. ေမာင္က ဘာကို ခ်စ္ခ်င္တာလဲ”
“ ေမာင္ေနာ္ ဇာတ္လမ္းေတြ စ မလာနဲ႔ ငါမၾကိဳက္ဘူး ”
“ မဟုတ္ပါဘူးမရယ္” …..

..... ေျပာရင္းက်မကို သူ႕ရင္ခြင္ထဲ ေရာက္ေအာင္ ဆြဲလွည့္လိုက္ျပီး က်မကို ထပ္နမ္းျပန္တယ္။ က်မလဲ အဲ႔လို အဖက္ခံရရင္ အရမ္း အသက္ရူၾကပ္တတ္ေတာ့ မေနတတ္ဘူး ဆိုျပီး ျပန္ရုန္းလိုက္တယ္။ ေဘးတိုက္ပဲ အဖက္ခံထားျပီး သူ႕ရင္ခြင္ထဲ မွီျပီးထိုင္ေနလိုက္တယ္။

“ ေမာင္ … … .. ကမ္းနားမွာထိုင္လို႔ေကာင္းတယ္ေနာ္ ေလေလးတျဖဴးျဖဴးနဲ႔ေအးေနတာပဲ “
“ အင္း ... ဟုတ္တယ္ေနာ္”
.. .. ေျပာရင္း ဒီတခါေတာ့ သူ အတင္းမဖက္ေတာ့ဘူး။ က်မကိုယ္ကို အေပၚက အုပ္မိုးျပီးဖက္လိုက္တယ္။ ဒီတခါေတာ့ အဆင့္ေတြက တက္လာျပီ က်မကို နမ္းရင္း က်မခ်ိဳဗူးေတြကို အက်ၤ ီေပၚကေန ညွစ္ေတာ့တာပဲ။ (သူအရမ္းကိုင္ခ်င္ ရွာမွာေပါ့ က်မက ပစၥည္းရွိ အတန္းစားထဲကေလ … ၾကံဳတုန္း ၾကြားလိုက္တာ )

ငတံုးက ကိုင္သာကိုင္ခ်င္တာပါ ဦးေႏွာက္ကို မသံုးဘူး တီရွပ္အပြ ၾကီးၾကီး ၀တ္ထားတာကို အက်ၤ ီေအာက္က လက္လွ်ိဳျပီး ကိုင္ရင္ ရေနတာကို လည္ပင္းေပါက္ကေန ႏႈိုက္ေလရဲ႕ တံုးခ်က္ေတာ္လို႔ စိတ္ထဲကေန ေတြးမိေသးတယ္။ က်မခ်ိဳဗူးကို ဘရာေပၚထဲ ႏိႈက္ျပီး သူ လိုက္စမ္းေနေသးတယ္။ က်မလဲ ဘာလုပ္တာလဲ လို႔ သိခ်င္တာနဲ႔ ပါးစပ္ကပဲ ဖြင့္ေမးလိုက္တယ္။

“ ေမာင္ … … … . နင္ ဘာလုပ္ေနတာလဲဟင္”
“ အသီးေလးကို လိုက္ရွာေနတာ မရဲ႕ ….. အ႔ဲတာေလးက ကိုင္လို႔ ပိုေကာင္းတယ္”

ေၾသာ္ … … … ခိခိ
သူ႕ လက္တစ္ဖက္က ခ်ိဳဗူးကို ကိုင္ေနရင္း ေနာက္လက္တဖက္က ညီမေလးဘက္ကို ဦးတည္လာေလရဲ႕။ ေစာက္ေကာင္ .. ဒါမ်ိဳးေတာ့ လာလုပ္လို႔ မရဘူးေလ။ က်မလဲ သူက်ဴးေက်ာ္လို႔ မရေအာင္ ေပါင္ကို တင္းက်ပ္ေနေအာင္ စိထားလိုက္တယ္။

“ ေမာင္ ….. မရဘူးေနာ္…. နင့္ကို အေပၚေပးထားတာ ေတာင္ လြန္လာျပီ ….. ေအာက္ေတာ့ မရဘူး လက္ကို ဖယ္လိုက္စမ္း”

က်မလဲ ဖိန္႔ဖိန္႔နဲ႔ သူရွိန္သြားေအာင္ ေဟာက္လိုက္တာေပါ့။ သူ က်မခ်ိဳဗူးေတြကို ကိုင္ေနတုန္း က်မမ်က္လံုးက သူ႕ညီေလးနား ေရာက္သြားတယ္။ …… ေသာက္က်ိဳးနဲေတာ္ .. ဒင္းက ဖီးလ္ တက္ေနတာ ညီေလးေတာင္ ႏိုးလာျပီ။ …….. ခိခိ …….. က်မလဲ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပီး အလန္႔ ထင္ခ်က္အသံနဲ႔ ဟန္ေဆာင္ျပီး …………

“ေမာင္ …… ေမာင္ ……. ကြကိုယ္လဲ ျပန္ၾကည့္အုန္း …. ဘာ …. .ဘာျဖစ္တာလဲဟင္ … … ခုနကနဲ႔လဲ မတူဘူး”
သူ႕ကိုယ္ကို ငံု႕ၾကည့္ျပီး က်မနား  နားကို တိုးတိုးေလး ကပ္ေျပာတယ္  မ ကလဲ အဲ႔တာ ### ေနတာေလ တဲ႔...
( ခိခိ ………. ေဒါင္းခ်ားေလး  .. ငါသိတာေပါ့။ ငါ့ငတံုးမ်ား ထင္ေနသလား )

စိတ္ထဲကေန ေျပာေနတာေပါ့ေလ အျပင္ပန္းကေတာ့ မသိသလိုေပါ့………….

“  ဟုတ္လား မသိဘူးေလေမာင္ရယ္ … … .. ဘာလို႔အဲ႔လိုျဖစ္တာလဲဟင္”
“ မ က အဲ႔လိုျဖစ္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္ေနတာကိုး မရဲ႕”
“ အလိုေတာ ္… … ... ရွင္ေလးကို က်ဳပ္က ဘာလုပ္ေနလို႔လဲ  ရွင္ေလးသာ က်ဳပ္ကိုစေတြ႕ထဲက လုပ္ေနတာေလ”
(ခ်ီးထုတ္ေကာင္ ... ဒင္းကေတာင္ ငါ့ကိုလာ အမႈပတ္ေနတယ္)

“ မ ”
“ ဟင္ … … … ... ဘာလဲ”
“ ကိုင္ၾကည့္မလားဟင္ ………… ေမာင္ အျပင္ထုတ္လိုက္ရမလား”
(ေအာင္မေငး…….ေသာက္က်ိဳးနဲ…..အရွက္မရွိေကာင္ တကယ္လုပ္မယ့္ေကာင္ၾကီး မျဖစ္ဘူး တခုခု အခ်ိဳသတ္မွ ျဖစ္မယ္)

“ ဟာ……..ေမာင္ကလဲကြာ…..ရွက္စရာၾကီး မ အေပၚကေနပဲ ပြတ္ေပးမယ္ေနာ္ အျပင္ေတာ့ မထုတ္ပါနဲ႔ ကေလးရယ္”
“ အင္းပါ … … … မထုတ္ေတာ့ပါဘူး မရယ္”
(ေခြးေကာင္ …. ထုတ္လို႔ေရာ ရမလားဟဲ႔ … … .နင္ထုတ္ရင္ ငါထြက္ေျပးျပီသာ ... မွတ္ … ဟြန္႔ ….)

က်မလဲ သူေက်နပ္ေအာင္ သူ႔ေဘာင္းဘီေပၚကေနပဲ အသာေလး ပြတ္ေပးလိုက္ …. လက္သည္းေလးေတြနဲ႔ ျခစ္ေပးလိုက္နဲ႔ တျဖည္းျဖည္း ပိုပိုမာလာတယ္လို႔ စိတ္ထဲမယ္ ခံစားလိုက္ရတယ္။ … အဲ႔ဒီမွာ စဥ္းစားမိလိုက္တာပဲ …. ဟုတ္ျပီ ဒီေကာင့္ကို မခံႏိုင္ေအာင္ နဲနဲေတာ့ ပညာေပးရမယ္။ …… ဒင္းငါ့ကို စိတ္ၾကိဳက္ကိုင္ျပီးျပီ ဒီတခါ ငါ့အလွည့္ေသျပီသာမွတ္။ စိတ္ထဲမယ္ ေတြးျပီး လုပ္ငန္း စ လိုက္တယ္။ …………. ခိခိ

က်မ လက္တစ္ဘက္က သူ႕ညီေလးကို ကစားေပးေနတုန္း က်န္တဲ႔ လက္တဖက္က သူ႕အက်ၤ ီလြတ္ေနတဲ႔ ရင္ဘက္ကို လက္သည္းေလးေတြနဲ႔ အသာေလး ေဆာ့ေပးေနမိတယ္။  သူအရမ္းဖီးလ္တက္လာျပီ ဆုိတာ က်မသိတယ္။ သူအသက္ရူသံ ေတြျမန္လာျပီေလ။ ……ဟြန္း…ဟြန္း… ေနာက္တဆင့္တက္ဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္ျပီဆိုတာ က်မသိလိုက္တယ္ သူ႕ႏို႔သီးေလးရွိတဲ႔ ေနရာကိုမွန္းျပီး သြားေလးနဲ႔ မသိမသာေလး ကိုက္ျပလိုက္ေတာ့ သူ က်မကို တိုးတိုးေလး ကပ္ေျပာတယ္။

“ မ…….အခ်ိန္ရိွေသးတယ္ ဟိုတယ္ သြားရေအာင္ေနာ္ ေမာင္ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး”
“ ဟာကြာ………မသြားခ်င္ပါဘူး”

... သူတခုခုေျပာဖို႔ ဟန္ျပင္လိုက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်မ သူ႕ႏႈတ္ခမ္းက စကား မထြက္လာခင္ နမ္းလိုက္တယ္။ ……. သူမ်က္လံုးေတြ စင္းသြားျပန္တယ္။ … ေနာက္တဆင့္ ထပ္တက္မယ္လို႔ စိတ္ထဲမယ္ ေတြးလိုက္တယ္။ က်မ ပုခံုးကို ဖက္ထားတဲ႔ သူ႔လက္တဘက္ကုိ က်မႏႈတ္ခမ္းေတြ နားေရာက္ေအာင္ ဆြဲလိုက္ျပီး သူ႕လက္ညိုးကို ႏႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ အသာေလး ခပ္ဖြဖြ နမ္းလိုက္တယ္။ သူကေတာ့ က်မ ဘာဆက္လုပ္မလဲလို႔ ေၾကာင္ျပီး ၾကည့္ေနေလရ႕ဲ ….. ခိခိ ….. လက္ထိပ္ေလးကို လွ်ာေလးနဲ႔ ယက္လိုက္တယ္။ ျပီးေတာ့ ပါးစပ္ထဲကုိ လက္တစစ္ေလာက္ ၀င္ေအာင္ ထည့္ျပီး စုတ္ေပးလိုက္တယ္။

ခိခိ … … … ... ခိ .. သူမရေတာ့ဘူး။  ဂိတ္ဆံုးကုန္ျပီ …… ဖီးလ္ေတြ တက္ျပီး အသက္ရူသံေတြ တအားျမန္လာျပီ။

... က်မကိုလဲ တင္းၾကပ္ေနေအာင္ ဖက္ထားတယ္  ပါးစပ္ကေနလဲ ဟိုတယ္သြားဖို႔ပဲ ေျပာေတာ့တယ္။ က်မလဲ သူေျပာေလ သူ႕လက္ညိုးကို ဖိျပီးပိုစုတ္ေလ သူ႕ညီေလးကို ပြတ္ေပးေနတာေတြလဲ ျမန္လာေလပဲ။ က်မ သိေနတယ္ေလ သူဖီးလ္ေတြ တက္ေနမယ္ ဆိုတာ အာ့ေၾကာင့္လဲ တမင္လုပ္ျပေနတာ ....

ခိခိ ……. သူလဲ မခံစားႏိုင္ေတာ့ ပါးစပ္ကေနေတာင္ ဖြင့္ေျပာတယ္။

“ မ … ..ရယ္ ေတာ္ပါေတာ့ ေမာင္မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး ….. အရမ္းတင္းျပီး ေအာင့္လာျပီတဲ႔”

... သနားပါတယ္ …. က်မခ်စ္သူ ကေလးေလး မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ေျပာရွာတယ္။ ခိခိ…… က်မေတာ့ မသနားႏိုင္ေပါင္။ သူအရင္ က်မကို က်ဴးေက်ာ္ စစ္၀င္လာတာ မေျပာပဲ လႊတ္ထားလို႔ ညီမေလးနား ကမ္းတက္လာတာကို ပညာေတာ့ ေပးရမွာပဲ။ သူ စိတ္ေျပာင္းေအာင္ က်မလဲ ပါးစပ္ထဲ ရွိတာေတြ ေလွ်ာက္ေျပာတာေပါ့။

“ ေမာင္ … … .. ဟိုမွာၾကည့္စမ္း သေဘာၤေတြ ျမင္လား ၁စီး ၂စီး ၃စီး ျမင္လား”
“ မ … …. .ဘာေတြ ေလွ်ာက္ေျပာေနတာလဲကြာ”
“ ေမာင္ စိတ္ေျပာင္းေအာင္ လို႔ ေလကြာ ……… ေတြ႕လား ဟိုတစ္စီးက ႏိုင္ငံျခားကို ကူးတဲ႔ သေဘာၤျမင္လား”

... သေကာင့္သား က်မကို ေတြေတြၾကီး ၾကည့္ျ႔ပီး ေငးေနေလရဲ႕။ က်မလဲ ရူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပီး ေလွ်ာက္ေျပာတာေပါ့။

 သူကေတာ့ က်မလက္ကို ကိုင္ျပီး ...

 “ မ ရယ္ ေမာင္က တကယ္ မရေတာ့ဘူးကြာ ခံရ ခက္ေနျပီတဲ႔”

က်မလဲ ျပတ္ျပတ္သားသား တစ္ခြန္းပဲ ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။

“ အာ့ဆို အိမ္ျပန္ေတာ့ေလ ငါလဲ အိပ္ခ်င္လာျပီ။ မနက္ရံုးတက္ရအုန္းမယ္။ ထျပန္မယ္။ အိမ္ျပန္လိုက္ပို႔ “

ခိခိ … … … မ်က္လံုးေလးျပဴးျပီး က်မကို ေၾကာင္ၾကည့္ေနေလရဲ႕။ ...

... မ်က္၀န္းထဲမွာေတာ့ အသနား ခံေနတာေပ့ါေလ။ က်မကလဲ စုန္းမလို ျပဳစားျပီးျပီ ဆုိေတာ့ကာ ဂရုကို မစိုက္ခ်င္ေတာ့ဘူး။ .. ခိခိ … … …. ျမတ္ေသာေမ ဆိုတာ အဲ႔လိုေသာက္က်င့္ မေကာင္းတဲ႔ ေကာင္မေလးမ်ိဳးေလ ... သူႏႈတ္ခမ္းက စကားတခြန္း ထြက္က်လာတယ္
“ မ ... အရမ္း ရက္စက္တာပဲ လူကို ဆြေပးျပီးေတာ့မွ” ... တဲ႔ ….. ခိခိ ...

“ထေလ ဘာလုပ္ေနတာလဲ မျပန္ဘူးလား”

... တစ္ခ်က္ ေဟာက္လိုက္ေတာ့မွ ေငါင္ေနရာကေန ထ ရပ္ေနတဲ့ က်မနားကို ေျပးလာေတာ့တယ္။

 တစ္လမ္းလံုးလဲ လမ္းေတာင္ ေကာင္းေကာင္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ရွာဘူး။ သနားပါတယ္ မ်က္ႏွာက ရံႈ႕မဲ႔ေနတာပဲ လမ္းေလွ်ာက္ရင္းေမွာင္တဲ႔
ေနရာေရာက္ရင္လဲ က်မကို အေနာက္ကေန သိုင္းဖက္ထားတတ္ေသးတယ္။ သူလာဖက္မွ သတိထားမိတယ္။ သူညီေလး က ျပန္မက်ေသးဘူးပဲ။ က်မကို အေနာက္ကေနသိုင္းဖက္ျပီးေျပာေသးတယ္။

“ မ… ဆံပင္ရွည္ေတြကို စုကိုင္ျပီး အေနာက္ကေနခ်စ္ခ်င္တယ္” တဲ႔ ။
(ေဒါင္းခ်ားေလး အခုထိစိတ္ကအမွ်င္မျပတ္ေသးဘူး)

“ ေမာင္…ျငိမ္ျငိမ္ေနေတာ့ နင္မျငိမ္ရင္ငါျပန္လုပ္မွာ အဲ႔ဒီေတာ့မွ ေလးဘက္ေထာကျ္ပီး အိမ္ျပန္ရတဲ႔ အဆင့္ျဖစ္သြားမယ္ …ဟြန္႔"
“ ေၾကာက္ပါတယ္မရယ္ …ျငိမ္ျငိမ္ေနပ့ါမယ္…မ…ပညာျပလို႔ လူလဲ ခံရခက္ေနပါျပီ ဘာမွ ထပ္မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့ ေနာ္... ေမာင္ အိပ္ျပန္မွပဲ ငါးဦးေကာ္မတီနဲ႔ ေျဖရွင္းလိုက္ပါ့မယ္ဟုတ္ျပီလား"
“ ဒါမွေပါ့ခ်စ္ရဲ႕ေခးက လိမ္မာတယ္ … အာဘြား …မြ…မြ"

သူအိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ က်မဆီဖုန္းဆက္တယ္

“ မ….အရမ္း အက်င့္မေကာင္းဘူး .. သိလား .. ေမာင္ .. ခုနက တအားေနရခက္တာ ညီေလးလဲ တအား ေအာင့္ေနတာပဲ မကို အိမ္ျပန္ပို႔ အျပီး အိမ္ကို အသည္းအသန္ျပန္ျပီး ကြကုိယ္ ေျဖရွင္းလိုက္ရတယ္” ....  ခိခိ

သနားေတာ့လဲ သနားပါတယ္။  ဒါေပမယ့္လဲ သနားလို႔လဲ မျဖစ္ဘူးေလ က်ားကို သြားသနားရင္ က်မပဲ အစားခံလိုက္ရမွာေပါ့။ မဟုတ္ဘူးလားရွင္ …. ေတာ္ေသးတယ္ အဲ႔ေန႔က သူ႕ကား ပါမလာလို႔။  သူ႕ကားသာပါလာရင္ မလြယ္ဘူး။

ဒီေန႔ညကို ကုန္ဆံုးျပီး တပတ္ေလာက္လဲ ၾကာေရာ သူနဲ႔က်မ လမ္းခြဲက်ေတာ့တာပဲ။ ၾကည့္ရတာ က်မကို စိတ္နာသြားတာ ျဖစ္မယ္။

++++++++++++++++++++++++++++++++

အားလံုးရဲ႕ခ်စ္စရာေကာင္းေသာDevil-angel

<အေတြးပင္လယ္ၿပာမွ ကူးယူတင္သည္။>

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

အန္​တီညိဳႏွင္​့တစ္​ညတာ

ညတစ္​ညရဲ႕အစ

အိမ္​မက္​လားတကယ္​လား